.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امیدواریم با توجه به اسنادی که در دست داریم بتوانیم از حق باشگاه نساجی دفاع کنیم
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: امیدواریم با توجه به اسنادی که در دست داریم بتوانیم از حق باشگاه و مردم یک شهر در کمیته استیناف دفاع کنیم.

به گزارش شمال نیوز:عبدالحمید رمضانی با بیان اینکه امروز جلسه‌ای با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، رئیس هیأت فوتبال و مدیریت استادیوم شهید وطنی برگزار و در مورد ادامه کار تیم فوتبال نساجی مازندران تا پایان فصل صحبت کردیم، اظهار کرد: باشگاه نساجی از ابتدای این فصل با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم کرده بود و حتی در چند بازی توان تامین مخارج تیم را نداشت.

وی افزود: تیم نساجی مازندران با کمک مردم و برخی از مسؤولان در تمام مسابقات با قدرت حضور پیدا کرد و با آمدن آقایان صنیعی‌فر و پرهام اوضاع باشگاه بهتر شد و دیگر مشکلی نداشتیم.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران تصریح کرد: از هواداران نساجی می‌خواهیم همانند گذشته با آرامش در بازی‌های باقی از تیم حمایت کنند.

رمضانی در پایان به اتفاقات ورزشگاه شهدای 7تیربابل اشاره کرد و گفت: امیدواریم با توجه به اسنادی که در دست داریم بتوانیم از حق باشگاه و مردم یک شهر در کمیته استیناف دفاع کنیم.

شنیده‌ها حاکی از آن است که جلسه استیناف پرونده ورزشگاه 7 تیر بابل در رابطه با اتفاقات رخ داده در بازی نساجی و خونه‌به‌خونه مازندران با حضور نمایندگان دو باشگاه و اعضای کمیته استیناف در فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.411 seconds.